WELKOM

Aan iedereen die langskomt: heel hartelijk welkom op mijn blog!

donderdag 23 september 2010

Serie in roze

De volgende serie is af, en gefotografeerd:

Ook hier heb ik gewerkt met achtergrondvellen van een bloc gekocht bij de winkel die altijd actie heeft; in roze tinten dus. Geborduurd met wit dmc-garen gecombineerd met roze glittergaren.


De patroontjes heb ik uit het Hobbyjournaal en de plaatjes zijn van Nel van Veen. Ze zijn afgewerkt met enkele plaksteentjes.
Veel kijkplezier!


1 opmerking:

  1. Mooi weer hoor!
    Wat ik nog vergeten te vragen was.. Gaan we nog naar de Kreadoe? ik zou wel mee kunnen op de vrijdag. Nou ik hoor wel of jullie dat nog van plan waren.
    Ik heb alleen nog het paard af van sinterklaas, schiet niet erg op met mijn slinger :-)
    Liefs,
    je zussie

    BeantwoordenVerwijderen