WELKOM

Aan iedereen die langskomt: heel hartelijk welkom op mijn blog!

donderdag 8 september 2011

Nieuw seizoen van start gegaan

Goedemiddag allemaal!
Van mijn jongste zusje hebben we de laptop gekregen (tnx!) en nadat manlief er wat aan gesleuteld heeft, doet het ding het prima. Zodoende kan ik nu ook een berichtje op mijn blog zetten, terwijl oppasneefje Friso lekker ligt te slapen. Friso zijn bedje staat namelijk in de kamer die ook mijn kantoortje is.
De eerste kaartenworkshop is dus geweest en degenen die er waren vonden de kaarten toch wel een beetje ingewikkeld. Nou ja, ze hebben ze in ieder geval thuis af moeten maken, want alleen al de plaatjes als piramide opplakken kostte heel veel tijd.
De volgende keer gaan we maar gelijk over op de kerstkaarten, want voor je het weet moeten ze al op de bus, haha! Zodra ik weet welke kaart we dan gaan maken, zal ik een sneak peek op dit blog zetten.
Tot de volgende keer!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten