WELKOM

Aan iedereen die langskomt: heel hartelijk welkom op mijn blog!

donderdag 9 februari 2012

Hoge druk of lage druk?

Hoe het ook zij: de Elfstedentocht komt er voorlopig nog niet. Dat is wel jammer, maar gelukkig kunnen we nog WB schaatsen kijken dit weekend.
Het is de afgelopen tijd dus wel druk geweest, hier bij ons thuis. Lotte heeft nu drie keer haar verjaardag gevierd en nu vinden we het wel eens genoeg.
Deze week hadden we weer een workshop kaarten maken en de meeste dames hebben de sneeuw en de kou getrotseerd omte kunnen komen knutselen. De volgende keer zal ik de kaarten laten zien. Nu zit ik nlk even op de laptop te werken, omdat mijn neefje Friso slaapt en ik dan niet bij mijn eigen PC kan.
Gister ook weer een scrapavond gehad en daarbij hebben we de Cuttlebug kapot gedraaid. Het gietijzer van het frame is finaal doorgeknapt... Net nu we zoveel leuke stansjes wilden gaan draaien!
Vanavond hebben we een concert met de harmonie, op de Brink in Castricum t.b.v. het Sociaal Carnaval. Zal wel lekker koud zijn in de tent, brrrr.
Tot slot nog even dit:

Tot de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten