WELKOM

Aan iedereen die langskomt: heel hartelijk welkom op mijn blog!

maandag 5 maart 2012

Tijd voor een aapje

Goedenavond allemaal,

Wat een wonderlijke week was het afgelopen week. De eerste twee dagen kwam ik amper vooruit, doordat er twee pijnlijke plekken onder aan mijn voorvoeten zaten en het leek alsof ik constant op steentjes liep. De oorzaak bleek te liggen aan mijn wintervoeten: er is te laat bij mij diabetes vastgesteld, dus zijn de zenuwen aan mijn tenen al beschadigd.
Maar woensdagmiddag zijn mijn voeten onder handen genomen door een pedicure en zij kan echt wonderen verrichten! Ik kan weer lopen! Wat een heerlijkheid!
Dus liep de rest van de week vrijwel op rolletjes: zaterdags zijn we in Limmen bezig geweest met de nieuwe workshopkaarten én met het maken van pakketjes die gretig aftrek vinden de laatste tijd.
En zondag heb ik heerlijk op de bank zitten haken aan een aapje:

Het patroontje staat in de nieuwe Hobby Handig, die ik juist vrijdags in de bus kreeg. Ik was al een tijdje op zoek naar zo'n patroon, en nu was het daar zomaar!
Ook moest ik nog een kaart maken voor mijn oud-collega uit de hobbywinkel. Zij was jarig...

En tot slot laat ik jullie nog even de kaarten voor de workshop van morgen zien; jaskaarten. Een voor hem en een voor haar.

Tot de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten