WELKOM

Aan iedereen die langskomt: heel hartelijk welkom op mijn blog!

vrijdag 20 juli 2012

Vakantietijd, vrije tijd?

Goedenavond allemaal,
Daar zat ik dan afgelopen woensdagmiddag: op de braderie van Limmen, in de wind en de regen, onder een parasolletje. Vanaf twee uur 's middags hadden we een klein kraampje opgebouwd, waar we kaarten en sleutel-/tashangers verkochten. Ik mijn gehaakte creaties en Gonny haar creaties met kralen en lint.
We hoopten echt dat de zon nog door zou komen, maar niets was minder waar.
Toch hebben we nog aardig wat verkocht. Niet zoveel kaarten, maar des te meer sleutel- en tashangers. De uilen deden het goed, even als de angry birds en de paardjes.

Ook de pinguïn, die Lotte nog even maakte voordat ze naar Wiltz vertrok, werd verkocht.

Dus nu maar vakantie houden? De druk is in ieder geval van de ketel en daarom richt ik me eerst op het afmaken van mijn granny tas.
Via Els AW kreeg ik nog een leuke link naar het blog van Maak het ff, waar hele leuke slippertjes op te vinden zijn. Die heb ik gemaakt als cadeau voor twee meiden uit de scoutinggroep van Daan.

Eerst nog wat schilderwerk aan het huis doen en dan kunnen we hopelijk met de beentjes de lucht in vakantie vieren.
Tot de volgende keer!

2 opmerkingen:

  1. Jammer van de regen, maar gelukkig hebben jullie toch nog leuk verkocht.
    Fijne vakantie, hopelijk met veel ontspannen dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je de slippertjes leuk gemaakt met die lintjes!! Gaaf om ze zo terug te zien:-) Balen van het weer...typisch hollands! Bedankt voor je leuke berichtjes, je hebt er ook een volger bij hoor! Grtzzzzz Maddy

    BeantwoordenVerwijderen