WELKOM

Aan iedereen die langskomt: heel hartelijk welkom op mijn blog!

zondag 16 december 2012

Tussen Sint en Kerst


Goedenavond allemaal!
Leuk dat jullie nog even mijn blog komen bekijken. Ik heb deze keer nog wat foto's te laten zien van onze Sinterklaasviering. Ten eerste de surprise die ik maakte voor mijn moeder. Ik maakte een klok en in de rijm verwees ik naar de tijd die ze ermee kan stilzetten, terugzetten of vooruitzetten. Dat is handig voor herinneringen, tijdnood en dingen die ze snel achter de rug wil hebben.

Verder heb ik als cadeautje deze kerstbal met muis gemaakt, uit het boekje van Christel Krukkert. Ik deed hem bij de Sinterklaascadeaus voor mijn neefje Jelle, die volgens zijn moeder wel zo'n bal met muis wilde hebben. Ik had het nog net op tijd af voordat we het zouden gaan vieren, dus zelf had ik er geen foto van gemaakt. Gelukkig heeft mijn schoonzus zo'n telefoon die alles kan en die whatsappte de foto naar het toestel van mijn man. Nu heb ik er dus ook een foto van.

Binnenkort wil ik gaan werken aan nog een Woezel en Pip, voor mijn penvriendin in Amerika, die in september al een dochtertje kreeg. Ik zal er dan een Woezel en Pip boek bij doen, die ik eerst zal moeten vertalen... Leuke klus voor de kerstvakantie!

Voor aanstaande woensdag wil ik nog het kindje Jezus afhaken voor de kerststal. Jozef is inmiddels ook af, maar moet ik nog op de foto zetten. Volgt zo spoedig mogelijk!

Tot de volgende keer!

1 opmerking:

  1. En je kerstkaarten al af Liek? Ik moet er nog een paar.. waaronder die voor jullie, dus nog even geduld a.u.b. :-)
    Liefs,
    Wum

    BeantwoordenVerwijderen