WELKOM

Aan iedereen die langskomt: heel hartelijk welkom op mijn blog!

donderdag 29 januari 2015

Winterse buien?

Goedemiddag!

Zomaar een donderdag vrij; omdat ik nu een keer op dinsdag heb opgepast. Heel vervelend, maar niet heus, want m'n oppasneefje was ziek en sliep vrijwel de hele tijd op schoot. Dus kon ik alleen maar haken...

Toen heb ik dit kleine konijntje maar gehaakt.

Ondertussen zijn we al met week vier bezig van de CAL2015. Niet alleen ik doe daaraan mee, maar ook mijn zusje, mijn moeder (zij maakt er 3!) en een vriendin van mijn moeder.

Ook ben ik een deken aan het haken voor in de Burton... In blauwtinten natuurlijk. 

Tot een volgende keer!

LIEK

4 opmerkingen:

  1. Wat een lief konijntje.
    Jouw CAL ziet er prachtig uit.
    Jouw moeder heeft de smaak goed te pakken als zij er 3 haakt. Dat lijkt me een fikse klus.
    Leuk dat jullie allemaal met de deken bezig zijn. Wel zo gezellig.

    Veel haakplezier, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er staat genoeg op de naald! Leuk!!! Ik doe dit keer niet mee met de deken.

    Veel haakplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig, maar ik geniet het meest van het nijntje in dit geval...:-), zo schattig!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen